Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Aktuální počasí

Počasí dnes:

25. 5. 2020

zatazenosde

Bude oblačno až zataženo, místy přeháňky nebo slabý déšť. Denní teploty 12 až 16°C. Noční teploty 8 až 4°C.

Přehrát/Zastavit Další

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

p. uč. Kouříková -    18. 5. - 22. 5. 2020

Většinu z vás mohu pochválit za vypracované testy ze slovíček. Přesto, že to již s tímto programem umíte, 6 z vás stále ještě neposlalo. 2. část testu byla zadána minulý čtvrtek. Do víkendu tyto webové stránky nepracovaly, nyní se do testu určitě pusťte a odešlete podle zadání z minulého čtvrtku.

Kdo má vše hotovo, může se dnes trochu pobavit nebo si zahrát.

Další mistr Bean – snaž se porozumět některým slovíčkům.

https://www.youtube.com/watch?v=k1VKKUc5UMU

Slovní zásoba ovoce.

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/food/fruit-write-1

Pexeso na barvy.

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/colours.htm

Křížovka na čísla.

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/crossword_numbers2.htm

Další práce bude nyní zadávána pouze každé pondělí, je tedy na celý týden.

Doufám, že se s některými z vás uvidím příští týden ve škole.

 

p. uč. Hojsáková -    18. 5. - 22. 5. 2020
 

PB          str.51/17 – přečti si suroviny potřebné na OMELETTE

-          poslechni si poslech 54 , zkus pak říct co má Remy rád a co ne ( Remy likes……../ Remy doesn ´t like ……)

Str.51/18 podívej se, co má a nemá ráda Colette ( ta žena) a Linguini ( ten muž), říkej ústně věty: She likes…./ She doesn´t like….

                                                                                                                                                                                                He likes …./ He doesn´t like ……

AB          str.49/15 ptej se doma rodičů, sourozenců,….( klidně se ptej česky, pokud rodiče neumí anglicky) zda mají rádi potraviny ve cv.15 ( př. Do you like fish?),

                do tabulky si zapisuj smajlíky nebo mračouny ( podle odpovědí). Pak doplň věty pod tabulkou

 

Poslech:

Track 54
 


 

p. uč. Kouříková -    14. 5. - 18. 5. 2020

Dnes nás čeká předposlední část testu na závěr 6. lekce. Někteří z vás mají před sebou hodně práce, protože nevypracovali ještě test na slovíčka zadaný v pondělí na odkazu:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=hawLCDG1xki24Mm-q87NulCQyoASsedDg6iKx8lyFvpUNlg3RklKMjhUMThHRkFBR05FM1FPUk1PVC4u

Děkuji Pavlíkovi, Aničce, Adamovi, Lukášovi, Honzíkovi a Adélce za včasné zaslání. Dnešní test bude také online. Dostanete jen tuto práci, protože pro některé z vás nebude lehká, procvičíte si i práci s počítačem. Budou zde 3 nová slovíčka: yoghurt=jogurt, rice=rýže, spaghetti=špagety. Pracovat budete na pracovním listu:

https://www.liveworksheets.com/ts537122ux

Tentokrát po dokončení (FINISH) klikněte na 2. možnost Email my answers to my teacher, objeví se tabulka, kterou vyplníš podle této předlohy:

Enter your full name: Celé jméno 
Level/group: 3
School subject: English
Enter your teacher's email or key code: vlasta.kourikova@zscachovice.cz , pak klikni na SEND

Psaní apostrofu: drž klávesu s nápisem Shift a zároveň zmačkni klávesu nad Enter (je na ní svislá čára, šikmá čára, dvě tečky a apostrof) a pak už jen napiš další písmeno. Pokud se ti nepovede, napiš bez apostrofu. Zobrazí se ti chyba, ale já ti ji nebudu počítat! Buďte při práci trpěliví, určitě se vám vše (nebo alespoň něco J) nakonec podaří, držím vám palce.

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou v pondělí.

 

p. uč. Hojsáková -    11. 5. - 15. 5. 2020

 

PB:         str.50/14 poslech 52, nová slovíčka: BREAKFAST = SNÍDANĚ, LUNCH = OBĚD, DINNER = VEČEŘE

                (Poslouchej a ukazuj)

                Str.50/15 poslech 53, poslechni si  má ráda holčička k snídani, k obědu a k večeři.

                Zapiš 3 věty podle bubliny u cvičení: For breakfast she likes ………

                                                                                       For lunch she likes ………

                                                                                        For diner she likes ……..

AB:         str.48/13 –zapiš správně slova, zakroužkuj, co máš rád ty a zapiš do vět ve cv. 14

 

Poslech:

Track 52

Track 53
 



p. uč. Kouříková -  11. 5. - 14. 5. 2020

Activity Book str. 76 cv. 1- zopakujte si názvy potravin v rámečku, do hádanky pište písmenka z rámečku. Cv. 2. – vyplňte křížovku a tajenku napište do věty pod ní.

Dnes mi vyplňte slibovaný test na tomto odkazu. Pište slova malými písmeny, bez členu. Test se vám zkontroluje, ale hodnotím ho vždycky já, tak nemějte strach z přísného hodnocení J Určitě budou samé jedničky!

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=hawLCDG1xki24Mm-q87NulCQyoASsedDg6iKx8lyFvpUNlg3RklKMjhUMThHRkFBR05FM1FPUk1PVC4u

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou ve čtvrtek.

 



p. uč. Kouříková 7. 5. - 11. 5. 2020
 

Dnes budeme opět opakovat slovní zásobu na kartičkách. https://tiny.cards/decks/YEZxTzko/class-3

Jsme na konvi 6. lekce a čeká nás tedy test. Jeho součástí bude test na slovíčka (FORMS – už jste jeden dělali a moc se vám povedl). Bude v pondělí, tak je procvičení důležité.

Otevři si Activity Book str. 48, cv. 15. Kdybychom byli ve škole, ptali byste se svých kamarádů, ale vašimi kamarády jsou určitě i vaši rodiče, tak se dnes zeptáte jich. Místo jmen kamarádů zapište tedy do tabulky např. mum, dad, sister, brother, granddad, grandma, aunt …(pod Friend 1…). Otázku položte podle obrázků a nakreslete smajlíky do tabulky podle odpovědí. Rodičům můžete otázku přeložit do češtiny.

Pod tabulku napište věty podle doplněné tabulky. První slovo na každém řádku bude tedy Mum, Dad…

Activity Book str. 48, cv. 16. Udělei zátrhy a nalep si samolepku.

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou v pondělí.

 

p. uč. Hojsáková -    4. 5. - 7. 5. 2020

 

PB:         str.49/12 na obrázku jsou postavy (mum, brother,…) a  nabídka jídel.

                Poslechni si poslech číslo 49 a zjisti, která postava si dá co k jídlu.

                Zapiš do sešitu např.: mum – chicken and peas

Pokud to půjde, zašli mi na můj mail hojsakovak@gmail.com

AB:         str.47/11 na obrázku je děda(granddad) a babička (grandma). Děda má číslo 1 a babička má číslo 2.

                Vedle nich je nabídka jídel (menu). Poslechni si poslech 51 a doplň k jídlům do menu číslo 1 nebo 2, podle toho, co kdo má rád.

                Např. uslyšíš: Granddad likes chicken. He doesn ´t like fish. (Děda má rád kuře. Nemá rád ryby)– Tak ke slovu chicken v menu zapíšeš číslo 1.

                Opět mi zašli na můj mail (oskenované, ofocené,…)

 

Poslech:

Track 49

Track 51

 

p. uč. Kouříková -   4. 5. - 7. 5. 2020

Dnes budeme hlavně opakovat slovní zásobu. Slovíčka celé 6. lekce si procvičuj na kartičkách:

https://tiny.cards/decks/YEZxTzko/class-3

Otevři si Activity Book str. 48, cv. 13. a 14. nejprve napiš správně slovíčka podle obrázků. V dalším cvičení napiš o sobě, co máš rád k snídani, obědu a večeři.

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou ve čtvrtek.

 

p. uč. Kouříková -   30. 4. - 4. 5. 2020

Podívejte se ještě jednou na video z minulé hodiny. Možná již budete textu lépe rozumět.

hubené nohy (thin legs)

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/why-anansi-has-thin-legs

Nyní jste už na ladění na angličtinu, tak si otevřete Pupil's book na str. 51, dokončíme celou stránku.

Poslouchejte ze souboru v příloze. Remy je jméno myšky. Říkejte podle poslechu, co má a nemá ráda - Yes nebo No (podle seznamu).

Cv. 18 - podle tabulky  a příkladu na výstřižku napište do školního sešitu 3 věty o Collete a 3 věty o Linguinim.

Až se uvidíme, tak si všechny vaše úkoly prohlédnu, ale pokud nafotíte a pošlete mi na mail, tak mi uděláte velkou radost.

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou v pondělí.

Poslech:

Track 54

 

p. uč. Hojsáková -    27. 4. - 30. 4. 2020

PB str.48 – prohlédni si příběh, co se tam asi stalo?

      - poslechni si příběh ( viz. příloha)

      - opakuj po větách v poslechu

      - čti několikrát příběh

AB str.46/9 – přečti si, podívej se a zapiš jméno (podle obrázků)

      str.46/10 pracuj podle obrázků ve cvičení 9 – vyber slovíčka z nápovědy ve cvičení 10 a zapiš jméno o kom je řeč

Track 47 - poslech

 

p. uč. Kouříková -   27. 4. - 30. 4. 2020
 

Dnes se budeme učit hlavně poslechem.

Activity Book str. 47 cv. 11- poslouchejte (poslech 51) a napište číslo 1 (co má rád děda) nebo 2 (co má ráda babička) do okénka vedle názvů potravin.

Activity Book str. 47 cv. 12 – napište, co si objedná děda a co babička (podle cv. 11)

Určitě si pamatuješ z komiksu v učebnici na str. 48 slovní spojení Can I have…? = Mohu dostat ?

Pupil’s Book str. 50 cv. 14 (poslech 52)

- nová slovíčka: breakfast - snídaně, lunch - oběd, dinner - večeře (výslovnost uslyšíš v poslechu)

Pupil’s Book str. 50 cv. 15 (poslech 53)

Poslouchej a říkej, co má dívka ráda k snídani (podle příkladu v bublině)

Pokud už máš splněny úkoly, podívej se na video o tom, proč má pavouk hubené nohy (thin legs).

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/why-anansi-has-thin-legs

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou ve čtvrtek.

Poslech:

Track 51

Track 52

Track 53

 

p. uč. Kouříková -   23. 4. - 27. 4. 2020
 

Pupil’s Book str. 49, cv. 12. Poslechni si na přiloženém souboru.

Zopakuj si: Nauč se - zadané v pondělí

Ještě jednou se podívej, jak vyjádříme, co máme a nemáme my a ostatní rádi

https://www.youtube.com/watch?v=3jZqFjCJIiI

Stále si opakuj slovíčka – podle slovníčku nebo na odkazu z minulé hodiny

https://tiny.cards/decks/YEZxTzko/class-3

Doufám, že pilně pracujete. Blíží se konec lekce a bude testík!

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou v pondělí.

Track 49 - poslech

 

p. uč. Hojsáková -    20. 4. - 24. 4. 2020
 

PB:  str.47/8 určitě znáš příběh, ze kterého je na straně 47 obrázek, přečti suroviny

(na lístečku) potřebné k vaření,

      Přečti věty  a) – f): místo smajlík říkej   LIKES

 

                                  místo smajlík říkej DOESN´T LIKE

 

AB:  str.45/7 zapiš správně slovíčka z přeházených písmenek na hrnci ( Remy´s favourite soup = Remyho oblíbená polévka)

         Str.45/8 zakroužkuj podle cv.7 ( What does Remy like in his soup? = Co má Remy rád v polévce?)

 

 

p. uč. Kouříková - 20. 4. - 23. 4. 2020
 

Dnes si opakuj slovíčka na kartičkách na odkazu:

https://tiny.cards/decks/YEZxTzko/class-3

Nauč se:

I like /aj lajk/= mám rád

I don’t like /aj dont lajk/ = nemám rád

he likes /hí lajks/ = (on) má rád

she likes /ší lajks/ = (ona) má ráda

he desn’t like /hí daznt lajk/ = (on) nemá rád

she doesn’t like /ší dasznt lajk/ = (ona) nemá ráda

who /hú/ = kdo

Activity Book str. 46 cv. 9 (obě doplnění jsou jména) a cv. 10 (podle cvičení 9 doplníš potraviny a jméno).

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou ve čtvrtek.
 



14. 4. - 20. 4. 2020

p. uč. Kouříková

Activity Book str. 44 cv. 6 . Podívej se zpět na cvičení 5 a doplň informace z tabulky do vět (pozor na he a she :-)),

str. 45 cv. 7 Piš slovíčka z přeházených písmenek (Remy's favourite soup = Remyho oblíbená polévka), str. 45 cv. 8 Zakroužkuj podle cvičení 7.

A nyní odpočívej a snaž se porozumět alespoň některým slovíčkům ve videu Pizza Bean.

https://www.youtube.com/watch?v=IYT2mqd2qY8

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou v pondělí 20. 4. 

 

p. uč. Hojsáková

V příloze je další slovní zásoba jídla. Vlepit do slovníku, nakresli obrázky a zapsat slova.

PB  str.46/6 podle sebe říkej věty k chlapci a dívce, vymýšlej si, co kdo má a nemá rád.

Říkej věty např. She likes tomatoes. She doesn´t like peas……….
 

PB str.46/7 zjisti, kam k jakému jídlu vede čára a řekni větu, zda má, či nemá dotyčný jídlo rád.
 

Food 2

 


14. 4. - 16. 4. 2020

Angličtina

p. uč. Kouříková
 

Děkuji všem dětem za splněný test, kterým se připravujeme na test v závěru lekce. Poslali skoro všichni, udělali jste mi velkou radost!

Dnes si otevřete Student's Book str. 48, poslechněte si příběh z poslaného souboru a naučte se číst.

Další úkoly opět ve čtvrtek.
 

47 Track - mp3
 



6. 4. - 10. 4. 2020

 

Angličtina

p. uč. Kouříková

Veselé  Velikonoce!

Užívejte velikonoční prázdniny a nabírejte síly do dalších dnů. Odpočinek si určitě zaslouží i vaši rodiče, tak buďte hodní a pomáhejte jim alespoň tak, jako oni vám pomáhají s učením.

Další úkoly z Aj budou výjimečně v úterý.
 

Děkuji za splněný test na slovíčka (zadaný 30.3.). Všichni, kdo poslali u mě mají velkou 1 (Kate, Jack, Adam, Michael, Clair, Lukas, Tom, Paul). Pozor na He/She likes...

Nevím, proč nesplnili ostatní, snad to ještě napraví.

Test (z 30.3.):

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=hawLCDG1xki24Mm-q87NulCQyoASsedDg6iKx8lyFvpUQjNDTTRVV1o5WjMyWUU2RkpDUEEyR0pMQy4u



p. uč. Hojsáková

V příloze je vysvětleno nové učivo

PB: str.45/4 přečíst věty, rozhodnout, ke kterému z dětí dané věty patří

       Str.45/5 přečíst si slova písně

AB: str.43/3 dopsat slova z nabídky pod obrázky

       Str.43/4 zapsat dle sebe ( HE LIKES, nebo SHE LIKES)

Pro pobavení si můžete poslechnout písničku:

https://www.venturesbooks.cz/images/Video_animals.mp4

Učivo - výklad
 



2. 4. - 6. 4. 2020

 

p. uč. Kouříková

Do pondělí mi prosím všichni (kdo jste neposlali) pošlete test zadaný (odkaz v učivu) 30. 3. Na konci testu kliknete jen na odeslat. Je to pro mě kontrola, potřebuji vědět, že všichni hezky pracujete.

Dále pro vás zůstává i úkol podívat se na video ze 30.3. a opakování slovíček. Můžeš se vrátit ke kartičkám na odkazu v učivu 26.3. nebo použij slovníček. Známá slovíčka bys už měl mít zvýrazněná.

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou v pondělí.
 



30. 3. - 3. 4. 2020

 

p. uč. Hojsáková

PB:   str.44 / 2 přečíst slovíčka

AB:   str.42/1, 42/2 doplnit věty podle sebe, co mám, či nemám  rád/ ráda

                                     (pomůže vysvětlení v příloze)

UNIT 6 - I like, dont like
 



30. 3. - 2. 4. 2020

 

p. uč. Kouříková

Vyzkoušej si test:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=hawLCDG1xki24Mm-q87NulCQyoASsedDg6iKx8lyFvpUQjNDTTRVV1o5WjMyWUU2RkpDUEEyR0pMQy4u

Pak se podívej na výukové video k lekci.

https://www.youtube.com/watch?v=STMMidLxRR4
 

Pupil's Book str. 64 cv. 6

Je to cvičení na poslech, my si můžeme udělat podobné. Napiš do školního sešitu 6 vět, kde procvičíš He/she likes a he/she doesn’t like a názvy probraných potravin. Za větu nakresli smajlíka podle významu. Př. She doesn’t like cheese.L

Activity Book str.43. cv.4 Podívej se do cvičení 3 a piš.

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz.
Další úkoly budou ve čtvrtek.
 



26. 3. - 30. 3. 2020

 

p. uč. Hojsáková

https://tinycards.duolingo.com/decks/YEZxTzko/class-3

 

p. uč. Kouříková

Pupil's Book

str. 45 cv. 4 a 5.  - Nauč se číst. Nová slovíčka si můžeš opět procvičit na odkazech:

https://tinycards.duolingo.com/decks/YGpFQFMQ/he-likes-ma-rad

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/food-1

V tomto druhém odkazu se naučíš několik dalších slovíček, která se ti později budou hodit, nezapomeň si je poslechnout.

Nakonec si zase zvýrazni slovíčka  ve slovníčku a udělej cvičení: Pracovní sešit str. 43 cv. 3.
 

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz. Další úkoly budou v pondělí.
 


23. - 26. 3. 2020

Angličtina

p. uč. Hojsáková

V příloze je nová slovní zásoba, kdo má možnost, tak vytiskne, nalepí do SLOVNÍČKU + nakreslit a napsat slovíčka

(výslovnost můžete najít zadáním slovíček do překladače)

Food
 

p. uč. Kouříková

Pupil's Book

str. 44 cv. 2. - Nauč se slovíčka. Procvičit si je můžeš v počítači na následujícím odkazu. Pokud by se ti nedařilo, tak vezmi na pomoc rodiče. Zde slovíčka i uslyšíš a to je pro správné osvojení důležité. Vyzkoušej si několikrát. 

https://tinycards.duolingo.com/decks/YEZxTzko/class-3

(upozornění: při otevření odkazu se objeví vpravo nahoře automatický překladač do češtiny - volit možnost nepřekládat!)

Pak si zvýrazni tato slovíčka ve slovníčku na str. 4 a 5 a ještě jednou si je zopakuj.

Další úkoly budou opět ve čtvrtek. 

Kontaktovat mě můžete na mailu: vlasta.kourikova@zscachovice.cz
 



19. - 23. 3. 2020
 

Angličtina

p. uč. Kouříková

Pupil's Book str. 43 cv. 19

Nakresli svůj obrázek do školního sešitu (nebo nalep svoji fotku) a napiš alespoň 4 podobné věty o sobě.

Tvoření vět s can a can’t si můžeš vyzkoušej ve dvou následujících hrách. Na hru se dostaneš kliknutím na slovo GAME na stránce, která se ti otevře. Je ve žlutém obdélníku v dolní části stránky.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/modals-can-and-cant

https://agendaweb.org/exercises/verbs/can/can-cant-2

V další hře se nauč části zvířecího těla. Nezapomeň si slova také poslechnout.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/animal-body-parts-1

Další úkoly budou v pondělí 23. 3. 2020. Přeji vám, aby se vám úkoly dařily, držím palce.

 

p. uč. Hojsáková

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/animal-house

- poslechni si písničku, zopakuj si nábytek a místnosti v domě, můžeš si zapamatovat další zvířata z písně



16. - 18. 3. 2020


Angličtina

p. uč. Hojsáková

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/ten-little-aeroplanes - poslechni si písničku a zazpívej si ji

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/animal-body-parts-1 - zkus cvičení na části těla zvířat ( slovní zásoba)

 

p. uč. Kouříková

Pupil's Book str. 43 cv. 18

Přečti věty pod cvičením a řekni jméno zvířete, které mluví.

(připomínám nové slovíčko, které jsme nestihli procvičit: but = ale)

Aktivity Book  str. 41 cv. 15

Přečti, pak dokonči odpovědi a napiš Yes nebo No.

Další úkol bude ve čtvrtek.
 


11. - 13. 3. 2020

Angličtina

p. uč. Hojsáková:

 PB p.42 / ac.15 - read

- slovíčka napsat, nakreslit

PB str.43/18 číst

AB str.40, 41 celá

Příprava na test lekce 5

 

p. uč. Kouříková:

PB p.40 / ac.11 - read

PB p.42/ ac.15 (číst, přiřadit obrázky,pak udělat PB p.42 ac.16,  napsat podobný text o jiném zvířeti do sešitu Aj + nakreslit obrázek)

AB p.38 / ac. 9, 10

AB p.39 / ac. 12

AB p. 40 / ac. 13, 14